Asistencia documental e de xestión en despachos e oficinas Curso en preparación *
Especialidade:
ADGG0308
Código:
2025/001692-01
Nivel profesional:
Nivel 3 (Formación no traballo técnico)
Certificado profesional
Presencial
09:00-14:00
Duración
19/09/2025 - 01/06/2026
Competencia Xeral
Axudar na xestión de oficinas profesionais e / ou departamentos de Recursos Humanos, de xeito proactivo, organizando e apoiando a xestión administrativa e documental dos mesmos, e realizando procedementos de comunicación interna e externa, a preparación e presentación de ficheiros e documentos legais propios. ante as Administracións Públicas, así como o mantemento do ficheiro, segundo os obxectivos fixados, respectando os procedementos internos e as normas legais establecidas.
828 h
Dirixido principalmente a DESEMPREGADOS
(admite persoas ocupadas)
Certificado profesional
* En proceso de captación de persoas interesadas en asistir á formación
- Realizar As Xestions Administrativas De Tesoureria
- Efectuar As Actividades De Apoio Administrativo De Recursos Humanos
- Administrar E Xestionar Con Autonomía As Comunicacións Da Dirección
- Elaborar Documentación E Presentacións Profesionais En Distintos Formatos
- Administrar Os Sistemas De Información E Arquivo En Soporte Convencional E Informático
- Preparar E Presentar Expedientes E Documentacion Xuridica E Empresarial Ante Organismos E Administracions Publicas
FCOXXX26 Básico de Prevención de Riscos Laborais (60h.)
- Horas presencial: 60
FCOXXX24 Formación para a igualdade (8h.)
- Horas presencial: 8
FCOO03 Inserción laboral, sensibilización medioambiental e na igualdade de xénero
- Horas presencial: 10