Asistencia documental e de xestión en despachos e oficinas

Especialidade: ADGG0308
Código: 2025/001692-01
Nivel profesional: Nivel 3 (Formación no traballo técnico)
Certificado profesional
Presencial
09:00-14:00
Duración
19/09/2025 - 01/06/2026
Ángeles Domínguez González
637832769
iviejogomez@yahoo.es
CL/GAVILAN 2 0 ,PONTEAREAS
Competencia Xeral

Axudar na xestión de oficinas profesionais e / ou departamentos de Recursos Humanos, de xeito proactivo, organizando e apoiando a xestión administrativa e documental dos mesmos, e realizando procedementos de comunicación interna e externa, a preparación e presentación de ficheiros e documentos legais propios. ante as Administracións Públicas, así como o mantemento do ficheiro, segundo os obxectivos fixados, respectando os procedementos internos e as normas legais establecidas.

828 h
6 Módulos
Dirixido principalmente a DESEMPREGADOS (admite persoas ocupadas)
Certificado profesional

  • Realizar As Xestions Administrativas De Tesoureria
  • Efectuar As Actividades De Apoio Administrativo De Recursos Humanos
  • Administrar E Xestionar Con Autonomía As Comunicacións Da Dirección
  • Elaborar Documentación E Presentacións Profesionais En Distintos Formatos
  • Administrar Os Sistemas De Información E Arquivo En Soporte Convencional E Informático
  • Preparar E Presentar Expedientes E Documentacion Xuridica E Empresarial Ante Organismos E Administracions Publicas

0982 Administración e xestión das comunicacións da dirección
  • Horas presencial68
0986 Elaboración, tratamento e presentación de documentos de traballo
  • Recompilación e tratamento da información con procesadores de texto
    • Código0327
    • Horas presencial50
  • Organización e operacións con follas de cálculo e técnicas de representación gráfica en documentos
    • Código0328
    • Horas presencial33
  • Elaboración e edición de presentacións con aplicacións informáticas
    • Código0329
    • Horas presencial33
0987 Xestión de sistemas de información e arquivo
  • Sistemas de arquivo e clasificación de documentos
    • Código0347
    • Horas presencial25
  • Utilización das bases de datos relaciones no sistema de xestión e almacenamento de datos
    • Código0348
    • Horas presencial76
0988 Xestión de documentación xurídica e empresarial
  • Marco organizativo e normativo das administracións públicas e da unión europea
    • Código0522
    • Horas presencial58
  • Xestión da documentación de constitución e de contratación da empresa
    • Código0523
    • Horas presencial67
0980 Xestión auxiliar de persoal
  • Horas presencial76
0979 Xestión operativa de tesourería
  • Horas presencial76

FCOXXX26 Básico de Prevención de Riscos Laborais (60h.)
  • Horas presencial60
FCOXXX24 Formación para a igualdade (8h.)
  • Horas presencial8
FCOO03 Inserción laboral, sensibilización medioambiental e na igualdade de xénero
  • Horas presencial10