Asistencia documental e de xestión en despachos e oficinas Curso en preparación *

Especialidade: ADGG0308
Código: 2025/001692-01
Nivel profesional: Nivel 3 (Formación no traballo técnico)
Certificado profesional
Presencial
09:00-14:00
Duración
19/09/2025 - 01/06/2026
ANGELES DOMINGUEZ GONZALEZ
637832769
iviejogomez@yahoo.es
CL/GAVILAN 2 0 ,PONTEAREAS
Competencia Xeral

Axudar na xestión de oficinas profesionais e / ou departamentos de Recursos Humanos, de xeito proactivo, organizando e apoiando a xestión administrativa e documental dos mesmos, e realizando procedementos de comunicación interna e externa, a preparación e presentación de ficheiros e documentos legais propios. ante as Administracións Públicas, así como o mantemento do ficheiro, segundo os obxectivos fixados, respectando os procedementos internos e as normas legais establecidas.

828 h
Módulo único
Dirixido principalmente a DESEMPREGADOS (admite persoas ocupadas)
Certificado profesional
* En proceso de captación de persoas interesadas en asistir á formación

  • Realizar As Xestions Administrativas De Tesoureria
  • Efectuar As Actividades De Apoio Administrativo De Recursos Humanos
  • Administrar E Xestionar Con Autonomía As Comunicacións Da Dirección
  • Elaborar Documentación E Presentacións Profesionais En Distintos Formatos
  • Administrar Os Sistemas De Información E Arquivo En Soporte Convencional E Informático
  • Preparar E Presentar Expedientes E Documentacion Xuridica E Empresarial Ante Organismos E Administracions Publicas

FCOXXX26 Básico de Prevención de Riscos Laborais (60h.)
  • Horas presencial60
FCOXXX24 Formación para a igualdade (8h.)
  • Horas presencial8
FCOO03 Inserción laboral, sensibilización medioambiental e na igualdade de xénero
  • Horas presencial10