Actividades administrativas na relación co cliente Curso en preparación *
Especialidade:
ADGG0208
Código:
2025/001496-01
Nivel profesional:
Nivel 2 (Formación cualificada completa)
Certificado profesional
Presencial
LUNS A VENRES, DE 09 A 14
Duración
19/09/2025 - 15/06/2026
986090993
lpardo@aselpconsultores.com
AV/EIRIÑA 7 BAIXO ,PONTEVEDRA
Competencia Xeral
Realizar as operacións de recepción e apoio á xestión administrativa derivadas das relacións co público ou cliente, internas ou externas, con calidade de servizo, dentro do seu ámbito de actuación e responsabilidade, utilizando medios informáticos e telemáticos e, se é o caso, estranxeiros. linguaxe, e aplicando os procedementos internos e a normativa vixente.
878 h
Dirixido principalmente a DESEMPREGADOS
(admite persoas ocupadas)
Certificado profesional
* En proceso de captación de persoas interesadas en asistir á formación
- Manexar Aplicacións Ofimáticas Na Xestión Da Información E A Documentación
- Introducir Datos E Textos En Terminais Informáticos En Condicións De Seguridade, Calidade Y Eficiencia
- Recepcionar E Procesar As Comunicacións Internas E Externas
- Realizar As Xestións Administrativas Do Proceso Comercial
- Comunicarse Nunha Língua Estranxeira Cun Nivel De Usuario Independente Nas Actividades De Xestión Administrativa En Relación Co Cliente
- Xestionar O Arquivo En Soporte Convencional E Informático
FCOO03 Inserción laboral, sensibilización medioambiental e na igualdade de xénero
- Horas presencial: 10
FCOXXX26 Básico de Prevención de Riscos Laborais (60h.)
- Horas presencial: 60
FCOXXX24 Formación para a igualdade (8h.)
- Horas presencial: 8