Actividades administrativas na relación co cliente
Especialidad:
ADGG0208
Código:
2024/003112-01
Nivel profesional:
Nivel 2 (Formación cualificada completa)
Certificado profesional
Presencial
De luns a venres de 09:00 a 14:00
Duración
07/05/2025 - 07/07/2025
986891999
coordinacion@irissocial.es
CL/EZEQUIEL MASSONI 25 BAIXO ,MARIN
Competencia General
Realizar las operaciones de recepción y apoyo a la gestión administrativa derivada de las relaciones con el público o cliente, interno o externo, con calidad de servicio, dentro de su ámbito de actuación y responsabilidad, utilizando los medios informáticos y telemáticos, y en caso necesario, una lengua extranjera, y aplicando los procedimientos internos y la normativa vigente.
208 h
Dirigidas prioritariamente a DESEMPLEADOS
Certificado profesional
- Manexar Aplicacións Ofimáticas Na Xestión Da Información E A Documentación
- Introducir Datos E Textos En Terminais Informáticos En Condicións De Seguridade, Calidade Y Eficiencia
- Recepcionar E Procesar As Comunicacións Internas E Externas
- Realizar As Xestións Administrativas Do Proceso Comercial
- Comunicarse Nunha Língua Estranxeira Cun Nivel De Usuario Independente Nas Actividades De Xestión Administrativa En Relación Co Cliente
- Xestionar O Arquivo En Soporte Convencional E Informático
0233 Ofimática
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Sistema operativo, procura da información: internet/intranet e correo electrónico
- Código: 0319
- Horas presencial: 30
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Aplicacións informáticas de tratamento de textos
- Código: 0320
- Horas presencial: 30
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Aplicacións informáticas de follas de cálculo
- Código: 0321
- Horas presencial: 50
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Aplicacións informáticas de bases de datos relacionais
- Código: 0322
- Horas presencial: 50
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Aplicacións informáticas para presentacións: gráficas de información
- Código: 0323
- Horas presencial: 30
FCOO03 Inserción laboral, sensibilización medioambiental e na igualdade de xénero
- Horas presencial: 10
FCOXXX24 Formación para a igualdade (8h.)
- Horas presencial: 8