Atención ao cliente, consumidor ou usuario

Especialidade: COMT0110
Código: 2024/001094-01
Nivel profesional: Nivel 3 (Formación no traballo técnico)
Certificado profesional
Presencial
De 08:30 a 14:30
Duración
02/06/2025 - 30/09/2025
981940494
carmenamor@adams.es
CL/ESCULTOR CAMILO OTERO 17 ,SANTIAGO DE COMPOSTELA
CEFIASA SANTIAGO
Competencia Xeral

Xestionar e executar plans de atención ao cliente / consumidor / usuario de bens e servizos, de acordo coa normativa vixente e a lexislación sobre consumo, procedementos establecidos e especificacións recibidas.

478 h
4 Módulos
Dirixido principalmente a DESEMPREGADOS (admite persoas ocupadas)
Certificado profesional

  • Executar As Accións Do Servizo De Atención Ao Cliente/Consumidor/Usuario
  • Xestionar As Queixas E Reclamacions Do Cliente/Consumidor/Usuario
  • Obter, Organizar E Xestionar A Informacion E Documentacion En Materia De Consumo
  • Comunicarse En Inglés Cun Nivel De Usuario Independente, En Actividades Comerciais.

0241 Información e atención ao cliente/consumidor/usuario
  • Xestión da atención ao cliente/consumidor
    • Código0036
    • Horas presencial60
  • Técnicas de información e atención ao cliente/consumidor
    • Código0037
    • Horas presencial60
0245 Xestión de queixas e reclamacións en materia de consumo
  • Horas presencial90
0246 Organización dun sistema de información de consumo
  • Sistemas de información e bases de datos en consumo
    • Código1755
    • Horas presencial60
  • Documentación e informes en consumo
    • Código1756
    • Horas presencial60
1002 Inglés profesional para actividades comerciais
  • Horas presencial90

FCOO03 Inserción laboral, sensibilización medioambiental e na igualdade de xénero
  • Horas presencial10
FCOXXX24 Formación para a igualdade (8h.)
  • Horas presencial8

0374 Atención ao cliente, consumidor ou usuario
  • Horas presencial40